środa, 23 października 2013

Kartka dla Oliwii

Dzień Dobry ~ Dziś chciałabym napisać o jednej bardzo fajnej akcji , która mnie urzekła ♥ (Jednak trochę późno zaczęłam pisać o akcji ;c ) Akcja ta polega na wysłaniu urodzinowej kartki dla 6 letniej Oliwii  , która cierpi na białaczkę . Jej wielki marzeniem jest dostać wiele kartek urodzinowych . Uważam , że ten bardzo mały gest wywoła ogromną radość dziewczynki ; )
Więcej informacji o akcji możecie znaleźć tutaj
Kartka dla Oliwki , którą jutro wysyłam ( przez szkołę nie mogłam prędzej ;c )

Co wy sądzicie o tej akcji ? Wyślecie kartkę Oliwce ? ; 3

Nippah!~

3 komentarze:

  1. ja zadklarwoałam sie na fb dow ziecia udzialu, myslalam ze fb mi wyswietli ze biore udzial i to wydarzenie sie zbliza...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka <3 oj dużo słyszałam o tej akcji. kartkę już dawno wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny gest, naprawdę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń