sobota, 21 grudnia 2013

Coraz bliżej święta! ♥

Hej hej !
Hmm... dawno mnie tu nie było, ale miałam tyle nauki, sprzątania i innych zajęć, że naprawdę nie potrafiłam znaleźć nawet chwili, żeby tu zajrzeć! Ale mam nadzieję, że dzisiejszym postem to chociaż trochę nadrobię. Może zacznę od tego, że mimo, że wielu ludzi jakoś nie czuje tych świąt to ja przeciwnie! Już od niedzieli codziennie czy to się ucząc, sprzątając czy pakując prezenty słucham świątecznych piosenek ♥. TO prezenty, które już zapakowałam :

Mimo , że gdyby się przyjrzeć bliżej to moje prezenty wygląda jakby zapakowało je pięcioletnie dziecko, to uwielbiam pakować prezenty! I naprawdę rzadko decyduję się na świąteczne torebki :) Zawsze podobało mi się, gdy w świątecznych filmach pod choinką znajdują się prezenty zapakowane w świąteczny papier a nie w torebkach :D Więc możliwe, że stąd się to u mnie wzięło.











Wczoraj była nasza ostatnia wspólna wigilijka z moją najlepszą klasą na świecie ;c Było wspaniale, zresztą jak zawsze z moją klasą, ale gdy pomyślę sobie, że to już nasza ostatnia wspólna wigilijka to smutno tak jakoś.. 

To zdjęcia z moimi lamusami <3 <ja, Paula, Nippah~! > i z choinką hahah! Mam więcej zdjęć, ale nie chce mi się ich tu wrzucać wszytkich, bo jest ich około 200 haha :D Więc wybrałam te w miarę normalne :)
A to mój prezent, który jest wspaniały ! :


To bluzka, naszyjnik i słodycze, które dostałam w prezencie od kumpeli :) Wszystko bardzo mi się spodobało!
A teraz dodam jeszcze zdjęcia paru świątecznych drobiazgów, które pojawiły się w moim pokoju ! :)





 A więc , gdyby mnie już tu nie było do świąt to życzę wam, aby były one radosne i pogodne! :)
Daria :D


1 komentarz: