piątek, 6 grudnia 2013

Postcard, postcard everywhere! ♥

Hej!
Dzisiejsza notka będzie dotyczyła pocztówek. Zamierzałam dodać tę notkę już wcześciej, niestety coś psuło mi się w komputerze :( . Ostatnio dość długi czas nie dostałam żadnej pocztówki, lecz przez ostatni tydzień dostałam ich aż 10! Z każdej naprawdę bardzo się cieszyłam :D A teraz wam je chcę pokazać. To są pocztówki, które dostałam w zeszły piątek:
 Ta dość ciekawa kartka pochodzi z USA jak sam nadawca napisał kartka jest raczej w stylu vintage. Podoba mi się zwłaszcza, że to moja pierwsza kartka z tego kraju :D
 Kolejna kartka pochodzi z PORTUGALII. Też jest moją pierwszą kartką z tego kraju. Strasznie mi się podoba, ponieważ bardzo lubię widoki!
 Ta dość hmm.. oryginalna kartka pochodzi z NIEMIEC. Może nie całkiem jest w miom stylu, jednak i tak mi się podoba :)

Teraz kartki, które dostałam we wtorek:
 Kartka z ROSJI. Podoba mi się zwłaszcza, że jest obklejona taśmą washi tape ^^
 Z BIAŁORUSI, szczerze mówiąc, jeżeli chodzi o tę kartkę to nie szczególnie mi się podoba. Jest to moja pierwsza kartka z tego kraju.
 To kartka z ROSJI od mojej imienniczki. Kartka bardzo mi się podoba, a tekst z tyłu kartki tym bardziej :)
 Tą kartkę otrzymałam w ramach podziękowania za moją kartkę i parę rzeczy, które wysłałam. Bardzo się z niej ucieszyłam i bardzo mi się podoba.
 Ta ciekawa kartka pochodzi z FINLANDII i bardzo ją lubię ^^
Ta kartka natomiast pochodzi z UKRAINY. Dziewczyna, od której dostałam tą kartkę potrafi dość dobrze mówić po polsku ! :D

A to kartka, którą dostałam wczoraj:
Ta kartka zdecydowanie należy do moich ulubionych! Nie dość, że dużo pokazuje to pochodzi z MALEZJI! Jest to moja pierwsza kartka z tego kraju :D

Mam nadzieję, że nikogo nie zamęczyłam moimi pocztówkami, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam je pokazać ! :D
Daria!


6 komentarzy:

  1. 6 i ostatnia pocztówka są najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *.* Zazdroszcze ci, ja rzadko dostaje pocztówki ;)
    Obserwuję i liczę na rewanz ;D
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też często dostaje pocztówki. Najdalej mam z Sydney :))
    A ty?
    Zapraszam do mnie ----> nowy post

    ________________________
    http://szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.. najdalej to chyba też mam z Sydney, lub Hobart i Perth, bo nie wiem dokładnie, które miasto leży najdalej Polski :)
      Ale ogółem to daleko też mam z Hong-Kongu, Kanady, USA, Tajwanu i Malezji.

      Usuń
  4. śliczne kartki *.*
    dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/ innych również zapraszam do siebie, odwiedzam blogi wszystkich komentujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :)
    ja zazwyczaj nie wysyłam pocztówek, ale wiem że to bardzo fajna sprawa ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń