środa, 11 grudnia 2013

Małe zmiany .

Dzień Dobry ~ Ostatnio nie mam czasu kompletnie na nic . Przychodzę ze szkoły i znowu muszę iść do kościoła na roraty >.< A gdy w końcu wrócę to mam tonę zadań i nauki . Dziś pisaliśmy testy próbne i szczerze mówiąc chyba muszę zacząć się uczyć biologi , chemii , geografii i historii .. A co do nagłówka postu - ostatnio w moim wyglądzie nastąpiły małe zmiany . Mianowicie obcięłam włosy na krótko . Zapuszczałam włosy praktycznie od 4 klasy , żeby w ciągu kilki minut je stracić . Ale szczerze mówiąc nie żałuję . 
Zdjęcie zrobione kilka dni przed obcięciem włosów ( mam je związane )
Zdjęcie moich włosów z wczoraj xD


Wy ścięłybyście swoje włosy ? Co sądzicie o tej zmianie ? 


Nippah!~~
 

12 komentarzy:

  1. Ja ścięłam w 6 klasie włosy i strasznie żałowałam :( Ale teraz wróćiłam chyba do poprzedniej długości ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do dzisiaj za każdym razem żałuję ścięcia włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze żałowałam a teraz jakoś nie xD

      Usuń
  3. ja pamiętam jak w podstawówce ścięłam włosy o jakieś 25 cm i nie żałowałam xD a teraz z perspektywy czasu stwierdzam, że byłam głupia i zaczęłam znowu zapuszczać :P świetny wpis ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog i ciekawa notka! :3
    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog
    zapraszam do mnie:
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje ? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super jest ten post,podoba mi się,
    jeśli chcesz zaobserwuj mnie,a ja na 99% się zrewanżuję =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super!


    co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne tlo :) Ciekawy post.

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam wiecznie krótkie włosy, więc teraz je zapuszczam, i jak dojdę do wymarzonej długości na pewno ich nie zetnę przez długi czas :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja swoje tylko podcinam jak już jest z nimi tragedia i chcę zapuszczać jak najdłużej się da ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem fajnie odmienić look :)

    OdpowiedzUsuń