środa, 6 listopada 2013

Books!

Cześć!
Dzisiaj trochę o książkach. Moją ostatnią przeczytaną książką jest [pandemonium], czyli druga część [delirium]. Druga część zdecydowanie bardziej mi się podobała i właśnie zaczynam trzecią :
 

[requiem]

Ogółem chciałam napisać też trochę o moich książkach. Nie mam ich jakoś szczególnie dużo, może gdzieś z 25 plus parę podróżniczych, lecz prawie wszystkie z nich uwielbiam :D. Większość jest o aniołach lub  innych nierealistycznych stworzeniach, ponieważ jeszcze niedawno czytałam tylko takie książki. Teraz bardziej czytam realistyczne, co nie znaczy, że takich już nie lubię. Bardzo spodobała mi się seria Beccy Fitzpatrick :
Dobra to już chyba tyle na temat moich książek :>
~Daria~

4 komentarze:

  1. Wciąż ją kocham *.* świetna

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam książki tego typu ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "I wciąż ja kocham" mam ♥
    mrowkowkaa.blogspot.com
    obserwujemy? jak zaobserwujesz napisz odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo " I wciąż ją kocham" cudowne jest ♥

    obserwuję ;))
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń