poniedziałek, 4 listopada 2013

Tea ♥

Dzień Dobry ~ Ostatnio robi się coraz zimniej ;c Dziś w szkole do szkoły myślałam , że zamarznę xD Dlatego od razu jak przyszłam zrobiłam sobie ciepłą , pyszną herbatkę o smaku wanilii Madagaskarskiej i miodu *.*

W środę muszę iść na pocztę wysłać kartki . Jedna poleci do Niemiec a druga do USA *.* Mam nadzieję , że dojdą prędko i nie zaginą jak 4645421 innych kartek , które już wysłałam ;<


Wy wysyłacie gdzieś kartki ? Zaginęły wam kiedyś ? ;)

Nippah!~

6 komentarzy:

  1. Fajny post. Sama robiłaś te zdjęcia czy wytrzasnęłaś z neta ?

    http://choocomilk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne obrazki *.*
    Ja nie wysyłam takich kartek ale pewnie miło jest jakąś dostać *.*
    Świetny blog, super design.

    Jeśli wpadniesz na mój blog i klikniesz w link do VOGUEC zaobserwuję Cię (przypomnij w komentarzu)
    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog, ale może dodawajcie swoje zdjęcia ( robione przez siebie), będzie ciekawiej :)

    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pić herbatki ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i post ;33 Rzadko piszę kartki. Ale uważam że to naprawdę fajne ;)
    Obserwujemy ?
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/2013/11/nothing.html

    OdpowiedzUsuń