niedziela, 10 listopada 2013

Zaginiona paczka

Ostatnio nie dodałam notki, ale nie miałam jakoś weny i pomysłu. Dzisiaj znowu trochę o postcrossingu! W sierpniu wysłałam małą paczkę do australii, i gdy po miesiącu ona nadal nie doszła byłam pewna, że zaginęła. Wczoraj gdy weszłam na pocztę zauważyłam wiadomość z postcrossingu i okazało się, że paczka wczoraj doszła! Naprawdę bardzo się ucieszyłam! :) A w najbliższym czasie muszę wreszcie pójść na pocztę i wysłać kartkę do Niemiec, bo zapomniałam o tym w ostatnim tygodniu :(
Parę zbliżeń kartki i koperty :




 Macie jakąś swoją ulubioną pocztówkę ? :D
Daria!

9 komentarzy:

  1. Jejku jaka śliczna kartka ^_^ O.O
    Moja ulubiona pocztówka to taka która przedstawia mnie jako karykaturę - rozwala mnie :D

    dosu-i-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka :))) widać, ze dużo pracy zostało włożone w jej wykonanie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, zazdroszczę Ci tego wysyłania pocztówek :) też bym się chciała za to zabrać, ale nie wiem jak zacząć ;/
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej zrób konto na posstcrosing i wylosuj swoją pierwszą osobę ! :D
      w razie czego możemy ci pomóc :)

      Usuń
  4. świetny blog! jesteś naprawdę ciekawą osobą!
    obserwujemy? jeżeli zaobserwujesz, odwdzięczę się w 100%.
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje :) liczę na rewanż ♡ - sheinshide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 są świetne :D

    Zapraszam na bloga
    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna zabawa z tymi pocztówkami ! :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się bawię w postcrossing!<3
    i też sobie właśnie przypomniałam że muszę nadać pocztówkę do Holandii...:)

    OdpowiedzUsuń