niedziela, 17 listopada 2013

Slasher

Dzień Dobry ~
Dzisiejszy dzień był trochę przytłaczający .. Nie dość , że zimno to jeszcze brak słońca ;< Nie lubię niedziel .
Wczoraj znalazłam gif z filmu który bardzo lubię czyli "Chłopiec w pasiastej piżamie" . Uważam , że ten film jest jednym z lepszych filmów . Jest naprawdę wzruszający .

Zmieniając tempo ostatnio jakoś zaczęły mi się podobać piosenki Słonia xD
Szczególnie Slasher i Ania xD

A co wy sądzicie o filmie ? Słuchacie Słonia ? 


Nippah!~

3 komentarze:

  1. kurcze mam zamiar obejrzeć ten film, wszyscy go tak zachwalają, nawet moja wychowawczyni mi go polecała, no ale po prostu nie mam czasu by to zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem , też ciągle nie mam na nic czasu xD My ten film oglądaliśmy na religii ;3

      Usuń