poniedziałek, 25 listopada 2013

Never back down!

Cześć!
Nie było mnie tu już od czwartku (bo ostatni wpis dodała Nippah), więc może od niego właśnie zacznę. Czwartek był genialny, nie dość, że mieliśmy praktycznie same luźne lekcje to wieczorem oglądaliśmy całą klasą "Never back down" ♥ Muszę przyznać, że film jest świetny. A główny aktor jeszcze bardziej hahahah :D Potem wracanie do domu jak najbardziej na plus! Klimat film też nam się bardzo udzielił. Dawno się tak nie uśmiałam. Dzięki dziewczyny <3 Mam parę zdjęć z tego wieczoru jednak myślę, że lepiej jeżeli one nie trafią do internetu hahahha, bo są okropne xD
główny aktor :D

W piątek też nie  było najgorzej jeśli chodzi o szkołę. Ale największa niespodzianka czekała na mnie po powrocie do domu! Wreszcie dostałam kartki z postcrossingu! :) Pokażę Wam je :
 Ta dość zabawna kartka pochodzi z Niemiec :D
Natomiast ta z Holandii. Obie kartki bardzo mi się podobają ! :)

Jeżeli chodzi o sobotę to było ona dość nudna. Robiłam zadania i sprzątałam. Natomiast wczoraj znowu było dość ciekawie. Około 16.00 byłam pobiegać z sąsiadką i, gdy przybiegłyśmy było nam straaasznie zimno haha. A także byłam z kumpelą w kinie na  drugiej części "Igrzysk śmierci", czyli "W pierścieniu ognia". Nie spodziewałam się, że film będzie aż tak dobry! Zazwyczaj książki są sto razy lepsze od filmu ( bynajmniej dla mnie) jednak tyn razem książka była tylko trochę lepsza haha :D Jestem bardzo mile zaskoczona! :)

 Dzisiaj był dzień misia w szkole i chodziliśmy cały dzień z misiami i nie byliśmy za to pytani. Wyglądało to trochę zabawnie! Potem byliśmy z Nippah obejrzeć nasze olimpiady z wosu. Jestem załamana moją olimpiadą, bo zabrakło mi głupie 5 punków!
A teraz zmykam się uczyć :c
Daria :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz