środa, 20 listopada 2013

Stary aparat

Hej!
Jestem trochę zła na siebie, bo trochę zawaliłam olimpiadę :( Zabrakło mi głupie 5 punktów, i porobiałam głupie błędy.. No, ale żyje się dalej, olimpiady już nie poprawie. Dzisiaj doszła mi kolejna kartka, tym razem do Rosji. Jutro wieczorem oglądamy film całą klasą :D Nie wiem jaki, ale ważne, że całą klasą i, że będzie pizza hahaha :D A teraz chciałam wam tylko pokazać zdjęcia aparatu, którego znalazłam w półce parę dni temu i, który bardzo mi się podoba ^^

Jest to dość trochę stary aparat, który teraz ozdabia mój pokój haha ^^
Daria.

5 komentarzy:

  1. świetny jest <3 zawsze chciałam taki mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ja muzę poprosić babcie żeby znalazła bo pamiętam że jak byłam mała to bawiłam się podobnym
    Jak możesz wejdź na mojego bloga i kliknij w banner sheinside Po lewej stronie :) Bardzo mi na tym zależy . Dla Ciebie to tylko chwila a dla mnie bardzo dużo .Z góry dziękuję .
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super ten aparat
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń