sobota, 14 września 2013

Postcrossing

Heej wszystkim :)
Postanowiłam, że dzisiaj powiem wam trochę o genialnej jak dla mnie stronie postcrossing. Co prawda nie korzystam długo z tej strony (dokładnie 103 dni), ale jestem z niej bardzo zadowolona.  Okej, więc może wytłumaczę w skrócie na czym polega. Jest to darmowa strona bez ograniczeń wiekowych, która pozwala nam losować, wysyłać i dostawać pocztówki z dosłownie całego świata. Jeżeli ktoś chce przeczytać więcej to wystarczy nacisnąć tutaj! Jest tam dokładnie wytłumaczone o co chodzi po polsku ( bo jest to strona po angielsku). Jedna kartka za granicę kosztuje około 5 zł. Osoba, do której wysyłamy kartkę nie wie, że dostanie ją od nas, co działa również na odwrotnie. Moim zdanie jest to wspaniałe, ponieważ w dzisiejszych czasach kartki to rzadkość, a to naprawdę miłe kiedy coś takiego dostaniemy :)
Wrzucę parę moich pocztówek, które dostałam :
 Z Tajwanu, Rosji, Ukrainy , Australii  :)
 Niektóre z moich kartek :D
A to moje ulubione z Australii

Mam nadzieję, że podoba wam się ten post :) Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie w komentarzach :)

Daria

4 komentarze:

  1. Uwielbiam przeglądać stare pocztówki ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna sprawa:)
    super!

    obserwujemy?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta kartka na 1 zdjęciu ;PP

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń