niedziela, 15 września 2013

Dożynki .

Hej ! Dziś w naszej wsi były Dożynki. Ja wraz z Daria jechałyśmy na wozie z gimnazjum przebrane za czarownice ;3
 Ja wraz z Gosią w przebraniu czarownic  xD

A tu Daria z Kasią *.* Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia kiedy była przebrana

Dzisiejszy dzień był nawet fajny. Nigdy w życiu nie zjadłam więcej cukierków niż dzisiaj! Poza tym spotkałam dziś wielu znajomych , których nawet bym się nie spodziewała . Szkoda tylko , że nie było Madzi i Łukasza ... Jedynym minusem była chyba tylko choroba , i to że dziś naprawdę paskudnie się czuje ..
Nawiązując do wczorajszej notki Darii- pocztówka , którą wysyłam z postcrossingu ! ;3

A teraz idę czytać "Zagubionego Herosa" ♥
Branoocki i kolorowych snów ! 

Nippah!~


6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i te przebrania za czarownice. ;)
    Obserwujemy?
    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;D
    + obserwuje
    Zapraszam : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna pocztówka!

    Mam prośbę- mogłabyś poklikać kilka razy u mnie na blogu w banner Sheinside? Będę okropnie wdzięczna. Jeśli to zrobisz, napisz o tym w komentarzu:) Odwdzięczę się czym chcesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Autko fajne, nie ma co ;p
    a czarownice mistrzowskie :D

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń