środa, 11 września 2013

maybe Paris ♥

Siema :>
Nie wiem jak wy, ale ja już czekam na wakacje :D Nie chce mi się kompletnie uczyć .. Ale dzisiejszy dzień nie był najgorszy nie licząc sprawdzianu z fizyki , z którego zapewne jak zawsze będą same 1 i 2. są propozycje wycieczki w trzeciej klasie, a mianowicie 2 : Zakopane -.- (mam nadzieję, że rodzice w głosowaniu tego nie wybiorą) ii... PARYŻ ♥ Proszę, proszę, proszę wybierzcie Paryż! Byłoby wspaniale. Zwiedzanie Paryża i jeden dzień w Disneylandzie ♥ Wyobrażacie to sobie ? Więc mam nadzieję, że się uda! Jutro dość lajtowy dzień w szkole, żadnego sprawdzianu ani nawet kartkówki.  Okej wracam do moich zadań domowych :( . 


Wieża Eiffla... taak chce tak jechać z moją nienormalną klasą *.*


2 komentarze:

  1. Ooo...Paris ^^ Też chciałabym zobaczyć to miasto. Jak i inne miejsca we Francji. Cóż, może się kiedyś uda :) A za waszą wycieczkę trzymam kciuki ^^ Jednak Zakopane to nie to samo...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj się wszystko okaże.. miejmy nadzieję, że się uda ! :)
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń