poniedziałek, 9 września 2013

Forasken

Hej ! Właśnie siedzę i uczę się na Niemca. Zadanie z matematyki dalej nie zrobione i jakoś brak chęci. Dzisiejszy dzień pomijając poranną geografię i 2 matematyki pod rząd to dzień całkiem fajny. Kocham zajęcia techniczne ♥ Nie ma to jak chodzi po opuszczonym domu połową klasy. Chyba już wiem gdzie wybiorę się na sesję zdjęciową xD Ach uwielbiam takie klimaty ♥
Błagam zabierzcie mnie tam *.*

Jakoś ostatnio męczy mnie samotność . Mimo , że cały czas otaczają mnie ludzie czuję się jakbym była sama na tym świecie. Mam nadzieję, że to nie potrwa długo i w końcu mi przejdzie ..
Dziś wszystko z kwejka ... Serj ♥

Kolorowych snów !  Barnocki! 

Nippah!~

5 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam takie klimaty są genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczny post!:)
    głowa do góry :)

    obserwuje!
    zapraszam do siebie :)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne klimaty na zdjęciach.. muszę przyznać że przeszedł mnie dreszcz ^^

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te klimaty <3
    Zbiorę ekipę i będę jeździć po takich pięknych miejscach!
    Fajny blog! :D
    Pozdrawiam.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. troche przerażające te miejsca :D ale też bym tam chciała być :P

    OdpowiedzUsuń