niedziela, 1 września 2013

Hej !

Cześć ! W dzisiejszej notce chciałybyśmy się przedstawić i powiedzieć kilka słów o sobie. Ja i Daria znamy się już od bardzo długiego czasu. Poznałyśmy się w przedszkolu i od tamtego czasu jesteśmy przyjaciółkami. Spędziłyśmy razem wiele dobrych i złych chwil. Mamy ze sobą bardzo wiele szalonych , ciekawych , niesamowitych wspomnień! Prawie wszystko robimy razem  (co chyba widać na tym blogu xD) .Teraz kilka słów o nas osobno :
Nippah!~  :
Jestem nastoletnią dziewczyną , która uwielbia wszystko co związane z Japonią ! ♥ Kocham ten kraj . Moim hobby jest oglądanie anime i słuchanie muzyki . Jednym z moich ulubionych anime jest Higurashi no naku koro ni z którego wziął się mój nick : Nipah . Jest to powiedzonko bohaterki z Higurashi - Furude Riki . A co do muzyki to słucham głównie rocku i metalu . Moimi ulubionymi zespołami są : System of a Down i Guns N' Roses . Wraz z Darią uwielbiamy razem słuchać AC/DC i Queenu <3 Myślę , że o mnie byłoby już tyle xD

Daria :
Okej teraz o mnie. Ja z kolei kocham Australię i mama nadzieję, że uda mi się kiedyś tam pojechać ♥. Kocham robić zdjęcia, spotykać się ze znajomymi, czytać książki i słuchać muzyki. Nie potrafie powiedzieć czego słucham najbardziej. Wszystko zależy od humoru, czasem Eminem, czasem AC/DC lub jakieś piosenki, które mi poprostu wpadną w ucho (chyba, że jestem z Nippah to AC/DC i Gueen obowiązkowo). Bardzo chciałabym w przyszłości pozwiedzać jak najwięcej świata. Dobra myśle, że tyle starczy :D.




No i teraz moje ulubione zdjęcie (miałyśmy wtedy może z hmm.. 6 lat) ♥
Pierwsze Nippah potem Daria : >
No i bardziej teraźniejsze :D

8 komentarzy:

  1. Chciałaś wiedziec czy podoba się twój blog :] Zatem powiem co myślę.
    Dodałabym jakiś porządny szablon : w ogóle nie widac opisu bloga, który tam wpisałaś. Rozzerzyłabym trochę bloga. To tyle :] Ładne tło.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, i zmień kolor w komentarzach na jakiś ciemniejszy, niż biały.

      Usuń
    2. Wiem, ale gdzie się to zmienia ? :D
      A i dziękuję bardzo za opinię!

      Usuń
  2. Fajne fotki ^^
    Super jest mieć taką przyjaciółkę, jak twoje Daria :P
    Życze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ^^
    +obserwuje :P

    fotografowaniex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia możecie jeszcze napisać czy jesteście singielkami czy nie ja też pisze bloga z przyjaciółką o naszej wspólnej pasji zwierzętach .obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest bardzo chaotyczny ale jak popracujecie nad nim to będzie świetny ;)
    http://black97karla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń