czwartek, 5 września 2013

Yoshino ♥

Hej ! Dziś znowu ja piszę notkę xD Więc dzisiejszy dzień nawet spoko . Siedzę sobie i słucham Rammsteina i myślę o tym czy pisać test gimnazjalny z Nimieckiego czy Angielskiego ..Ach -.- Za chwilę biorę się za czytanie "Jutro 2" . Muszę ją skończyć jak najprędzej . Potem muszę się pouczyć i co najważniejsze zacząć oglądać anime . W czasie roku szkolnego mam strasznie mało czasu na to . W sumie to chciałabym dziś napisać kilka słów o jednej z moich ulubionych postaci z anime . Mianowicie o Yoshino z "Date a live" . Samo anime średnio mi się podobało jednak Yoshino bardzo mnie urzekła. 
Jest mała , słodka i kochana ♥ Ubrana jest w białą sukienkę i płaszczyk króliczka . Jej przyjacielem jest pacynka Yoshinon- którą nosi na lewej ręce ;3 Uwielbiam tą słodziutką loli ;3
Czy nie jest przesłodka *.*

Nippah!~

5 komentarzy:

  1. Aa ja zdecdyowalam że pisze ang. ;] nie czytam anime, ale miło że mi przybliżyłaś Tą postać ;]
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będę pisać z angielskiego :) moim zdaniem blog i nagłówek do siebie za bardzo nie pasują, ale to tylko moje zdanie ;)
    pozdrawiam ;)
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sie zastanawiałam w gimn nad niemieckim ale jednak zmieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za anime,ale ta dziewczynka jest przesłodka ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rammstein! Mam plakat powieszony na ścianie + kiedyś to był mój ulubiony zespół. Ja uwielbiam niemiecki,mimo,że nie mam go jeszcze w szkole. Także uwielbiam oglądać anime,ale u mnie czas na to chyba jest,tylko teraz chęci.. Zawsze trudno mi jakoś zaczynać po jakimś czasie oglądać.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)

    + Mogłabyś kliknąć w banner Voguec na moim blogu? Po prawej stronie jest jako pierwsze. Bardzo proszę.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń