niedziela, 29 września 2013

No.6

Hej ! Dziś chciałam napisać krótką notkę o anime , które wczoraj zaczęłam ( i w sumie skończyłam xD) oglądać - mianowicie No.6 . Akcja animie toczy się w No.6 w jednym z 6 ośrodków mieszkalnych , które zostały wybudowane na terenie zniszczonym wojnami . Głównymi bohaterami anime są Shion i Nezumi . Chłopcy spotkają się pierwszy raz w wieku około 12 gdy do pokoju Shiona , przez ramę okna wchodzi ranny nieznajomy . Shion postanawia udzielić mu pomocy . Nieznajomy przedstawia sie jako Nezumi i okazuje się być zbiegłym więźniem , co o dziwo nie robi na Shionie wrażenia . Niestety , o pomocy Shiona dowiadują się władze , przez co Shion wraz z matką zostają pozbawieni statusu "elity" . Główny wątek zaczyna się dopiero kilka lat po spotkaniu się obu chłopców , Akcja anime toczy się bardzo szybko . Uważam , że No.6 to jedne z lepszych anime  (które dołączyło do mojej listy ulubionych anime ) .



Gorąco zachęcam do obejrzenia tego 11 odcinkowego anime ;3


Nippah!~

10 komentarzy:

  1. Ja z amine oglądałam tylko Naruto :p ale No.6 obejrzę sobie :)

    mydreamlucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo fajne posty !
    Obserwujemy ? Ja obserwuję :)

    julka-julkkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog.
    Zajrzyjcie do mnie, może zaobserwujecie? ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę :))
    Obserwuję i liczę na rewanż <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog , obserwuje i mam nadzieję , że ty mnie też.:)
    Ja nie dawno zaczęłam ale mam nadzieję , że ci się spodoba.^^
    http://www.wiktoriafornal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. matko kiedy ja ostatnio oglądałam anime ... setki lat temu , czasem fajne przypomnieć sobie takie rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham anime ;D
    Oglądam Naruto, Death Note oglądałam xd
    Są świetne !

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada sie ciekawie ;)

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń