sobota, 28 września 2013

Shopping!

Cześć!
Dzisiaj byłam razem z moją przyjaciółką Madzią na zakupach w Rybniku. Jechałyśmy tam na przesiadki i na szczęście udało nam się nie pomylić autobusów haha :D Co niestety już się zdarzyło, ale wolę o tym nie wspominać. Około 12.30 dotarłyśmy do Rybnika. Pierwsze kupiłyśmy prezenty naszej kochanej przyjaciółce ♥. A potem szukałyśmy jakiegoś fajnego swetra dla Madzi ! A w miedzy czasie byłyśmy sobie coś zjeść w KFC. Później gdy w końcu znalazłyśmy sweter okazało się, że nie ma jej rozmiaru i biegłyśmy do drugiej galerii. Tam też go nie było. W końcu kupiła inny sweter, ale także bardzo fajny :). A potem znalazłyśmy przecudowne i przeurocze czapki z uszkami! Od razu się w niej zakochałam hahaha :D. O 15 miałyśmy autobus z powrotem. A teraz siedzę sobie i próbuję nie oszaleć, ponieważ do mojego brata prziszli koledzy na urodziny i jest w domu tak głośno, że trudno wytrzymać!
czapka z uszkami ♥
 i znowu czapki :D
 moim telefonem, więc przepraszam za jakość :P

A gdy przyszłam już do domu pod drzwiami siedział malutki czarny kotek w białe plamki ♥

Dzisiejszy dzień był zdecydowanie pozytywny :D
Daria :D

10 komentarzy:

  1. jaka słodka czapka <3
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka rówieśniczki ;3 Oprócz blogowania różni nas tylko to, że jestem o wiele mniej urodziwa od was xD Ja swojego bloga prowadziłam jakiś rok temu, był dosyć popularny i wgl, ale olałam to niestety i teraz zaczynam od nowa :) Obserwuję was , a wy zaglądajcie do mnie ;** Ślicznotki ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta czapka z uszami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć fajnego masz bloga gdzie ty mieszkasz ponieważ ja również mieszkam na śląsku i blisko Rybnika ! zapraszam oooowszystkim.blogspot.com i bestgirl135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kootek *.*
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w baner sheinside!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ,
    zajrzyj do mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być wspaniale <3
    Świetne zdjęcia <3
    Obserwuje i liczę na to samo;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jesteście! :* i ten kocuurek :3

    OdpowiedzUsuń