czwartek, 19 września 2013

Yume

Cześć ! Właśnie skończyłam oglądać anime "Strawberry Panic" . Akcja Strawberry Panic toczy się w żeńskich akademikach : Lilium , St.Spica i Miator . Główne bohaterki to  Nagisa i Shizuam , które mają się do siebie .Bohaterki bardzo przypadły mi do gustu. Szczególnie Nagisa , która jest słodka i na dodatek głosu użyczyła jej Mai Nakahara , która wcieliła się również w takie role jak: Rena Ryuugu czy Nagisa Furukawa (Moje ulubione bohaterki ;3). Według mnie anime jest jednym z lepszych anime , które widziałam . Cała historia jest bardzo wzruszająca szczególnie kilka ostatnich odcinków .




Nagisa i Shizuma *.*

A co wy myślicie o Strawberry Panic ? 

Nippah!~


6 komentarzy:

  1. nie miałam okazji jeszcze ogladać tego anime, ale chyba się skusze i zobaczę ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na codzień nie oglądam anime, ale chyba się skuszę ^^ pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz, a także zaczynam Cię obserwować.
    Btw, to anime jest shoujo ai?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądam anime:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń