piątek, 20 września 2013

Flakes ...

Hej ! Już po spotkaniu dla osób przygotowujących się do bierzmowania xD Było całkiem śmiesznie . Dziś dostałam od Zuzi kolejną część książki "Znak Ateny" ♥ Jejku nie wiem co bym zrobiła bez Zuzi i jej książek .

Jeszcze tylko niecałe 1,5 miesiąca i kolejna część !
Moja kochana Madziunia właśnie posłała mi lekcje z całego tygodnia ♥ Tyle zaległości -.- Coś czuje , że jutro będzie mnie boleć ręka .. Ale to dopiero jutro . Na razie cieszę się wolnym (chorobą xD) słuchając Bruno Marsa przesłanego od Madzi i czekając na tosty z serem ^^ 

A tym czasem nasza Daria wcina u babci resztki z wesela xD Jeszcze Cię nakarmię płatkami nie bój się ♥

Wielbię Cini Minis, a nasza Daryjka Nesquiki ♥

Branocki ! Płatkowych snów


Nippah!~



3 komentarze:

  1. Niezwykle kolorowy blog ;) Moja kuzynka też czytała 'Znak Ateny' i chyba jest zadowolona z tych książek :))
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całą serie Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy , po prostu zakochałam się w niej ! :)
    Tą serie też mam zamiar przeczytać ale jak na razie lektury .. ;p


    mydreamlucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ; )
      Bardzo polecam tą serię ponieważ już w drugim tomie jest o Percym ♥

      Usuń